dag 1

1 mei 2016 - Baden, Zwitserland

Na een goede rit naar keulen, zit ik nu in de trein. Alles verloopt spoedig tot nu toe. Na Frankfurt verwachten ze een vertraging van 2 keer 10 minuten. Joepie!
Het is best vol in de trein. De serveersters komen vaak langs met erg lekker hapjes. Maar ik heb mijn eigen broodjes bij. Als ik uit het raam kijk zie ik nu niks. Zit in een tunnel. Maar nu dat ik eruit ben zie ik vooral heuvels met naaldbos en zo hier en daar een dorp. De trein rijdt goed door, meer dan 300 km/uur. De verwachte aankomsttijd is nu 16:47 met in het rood eronder geschreven + 9. Zitten die negen minuten er nu al bij? Of moet ik ze er nog bij tellen?
Ik ben nu bij frankfurt airport. Ziet er bekend uit... Hier zijn al wat avonturen begonnen.
Het weer is niet om vrolijk van te worden. Alleen maar grijze wolken met af en toe een spatje regen. De zon heeft zichzelf nog niet laten zien. Maar gelukkig voorspellen ze voor de rest van de 2 weken wel veel zon en goede temperaturen!

Eenmaal in Baden is het weer pas echt een ramp. Snel in de auto gesprongen met Fernando en Leticia. Wat een aardige mensen! Als ik daar aankom heten Sonja en de twee jongens me van harte welkom. Het huis is erg leuk en ze laten me meteen mijn eigen kamer zien. Hier houd ik het wel 2 weken vol!

1. Claudy dujardin:
    2 mei 2016
    Hoi Yves!
    Fijn dat de reis goed verlopen is en dat je in zo een fijne familie terecht gekomen bent.
    Wat heb jij geluk!!!!
    Papa stuurde gisteren reeds een foto door met jou en de kinderen aan tafel.
    Wat zag er dat gezellig en lekker uit.... Inderdaad : ze geven voor de komende dagen heel goed weer. Hier schijnt het zonnetje reeds - het wordt een mooie dag.
    Veel plezier verder - wij kijken uit naar meer nieuws.
    Dikke kus van oma en opa.